torsdag 2. juli 2009

Feira litt på forskudd.

Bildet jeg vant bronse med. Leah og Rollebolle.

Dagen begynte nær sagt som vanlig. Var på Puls klokka åtte for å få unna dagens treningsøkt tidlig. Det blir jo så varmt. Ellers så har jeg fått ryddet i regnskapet, vasket chevyen innvendig, gjort i stand til selskapet i kveld, vasket huset og litt til. Utolig til energi om dagen, selv om det er varmt. I kveld har vi feiret bursdagen min litt på forskudd. Ikke helt det vi pleier å gjøre, men siden vi er bortreist i helgen, så ble det nå en gang sånn. Det ble grilling og kaker. Har fått ny gassgrill, og den mååte jo tas i bruk. Og det var virkelig herlig! Vi har hatt en gammel gassgrill fra 1999, og det da å få en "turboutgave" anno 2009 var en revolusjon. Tusen takk mutter og fatter for den! Og for det nye digitale kameraet jeg fikk. Panasonic Lumic TZ.. et skikkerlig herlig, lite kamera. Passer jo ikke bestandig å drasse på det store speilreflekskameraet, så det var mitt i blinken. Ellers så fikk jeg en knallrød baden baden stol og nytt grillutsyr, og litt kronasj. Men, mest imponert er jeg over svigermor som nok en gang hadde klart å lage marsipan bløtkake i denne varmen. Utrolig prestasjon, og de som skal være med på partyet på lørdag får nok smake litt..... Nok om det, det har vær grisevarmt noen dager, og vi sover i campingvogna. Den har aircondition, så det er godt og kaldt. Det er adskillig varmere oppe i annen etasje her, for å si det sånn. Bikkjene vil ikke være inne, så de sover ute i hagene sine, men de er like ved vogna vår, så vi har full kontroll. I morgen er det full klargjøring til helgens tur, bading av bikkjer, trening, tur også reiser vi:-) Gleder meg. Men, alltid er det et men, fikk en liten backlash i dag. Ryddet i hagen, og der fant jeg mange piper. Teddys varemerke. Han fløy bestandig med pip i munnen, da kom tårene igjen. Er nok fryktelig sår nå, kjenner jeg. Så dere får bare unnskylde hvis det kommer noen tårer når vi er på utstillinger osv. Ja, det må jeg fortelle. Jeg vant bronse i en fotokonkurranse på Hund og natur (http://www.hundognatur.no/) med et bilde av Leah og Rollebolle. Moro.

.: