lørdag 25. juli 2009

Hvor ble det av denne dagen, da..

Ja, ikke veit jeg. Det har bare vært surr og rot i hele dag. Før det første var jeg megasjuk i natt. Glupe meg hadde spiste noe jeg ikke tålte i går, og ble mega kvalm. Da er det jo effektivt å stikke fingern i halsen for å få det opp, men jeg glemte at jeg har mistet evnen til å kaste opp etter en viss tid etter at jeg har spist. (litt komplisert) Resultatet var kramper og brekninger som ikke førte til noen ting, kaldsvetting og rett og slett en form jeg ikke trodde var mulig. Men det gikk over, til slutt. Var redd vi måtte reise på sjukehuset da krampene ikke ga seg, men heldigvis etter en stund så roet det seg ned. Men jeg ble jo dødssliten, og sov altfor lenge, resultatet av det er jo at jeg ikke fikk gjort noe av det jeg hadde planlagt i dag, bortsett fra å bade Thea og Lady. Grizzly 1 og 2 ble badet etter alle kunstens regler og ligger nå rett ut og sover som 2 bjørner i hi. De er så gode de to gamle jentene mine, så. Ellers ble det en liten shoppingtur , og når jeg kom hjem sovna jeg på sofaen. Nå er det en stille rolig tv kveld, bare gubben og jeg. Herlig med slike rolige kvelder. Ops, begynner vi å bli gamle, tro? Når vi tenker sånn....Pytt, pytt, vi føler det ikke sånn ihvertfall.