tirsdag 28. juli 2009

Jeg rekker ikke alt jeg vil!

I dag har jeg hatt en slik hyperdag. Det er det verste Ole E veit, for da skal jeg ha gjort alt mulig på kortest mulig tid, også må han trå til og hjelpe til når han kommer sliten hjem fra jobb.... Men dette er altså dager da jeg skal gjøre alt , og resultatet blir faktisk ikke så verst:-), selv om jeg ikke rakk alt jeg hadde tenkt. Dagen begynte med sine sedvanlige turer med bikkjene. Lady og Thea var ikke helt fornøyde med å bli dratt ut på tur før sola hadde stått opp, men de ble da med. Vi hilste på Sofus og på 4 ungdyr(som sier mø) hos naboen. De 4 befant seg på vårt jorde, så gubben i huset her var ikke helt fornøyd, for å si det sånn. Så var det 1 times trening på Puls. Fatter er så snill at han er her mens jeg trener, så da slipper hundene å være inne mens jeg er borte. Herlig. Og så begynte jeg med tusen ting når jeg kom hjem, ja nesten tusen da. Først så ble campingen pakket til helgens tur, vaskemaskin satt på, oppvaskmaskin satt på, og så gikk jeg på den verste dritt jobben med krum hals. Nemlig å vaske bilen innvendig. Fy pokker, som den så ut. Er helt ille hvor mye hår og støv det blir, så det var en jobb som tok en stund for å si det sånn. Så ble Leah elghund badet, om enn noe motstridig, men når hun først kom seg opp i badekaret sto hun som en liten engel:-) Så var det middagslaging og fortæring av denne, og nå er Kk og Fannie badet, jeg selv dusjet, og veldig fornøyd med dagen. ja, jeg har og meldt på noen utstillinger.... Nå er det mailer som skal besvares, også slokner jeg vel. God natt, folkens.