lørdag 11. juli 2009

Så kom endelig sola igjen, eller?????


Endelig litt oppholdsvær! Har omtrent blitt sprø de siste dagen, det har jo øsa ned. Så opphold noen minutter, også møkkavær igjen. Bikkjene har vært ut og inn, ut og inn, og gulvet har sett slik ut også! Har slitt ut flere skurekluter den siste uka. Så nå får det være nok. Men værmeldinga sier noe annet.... Jeg ønsker meg tilbake til de dagene det var godt og varmt. Er så frossen for tida, så varmen er dypt savnet. Etter turene med bikkjene i dag så har vi stort sett tatt det med ro. Det er jo Tour de France, og selv om jeg ikke akkurat er noen stor fan av disse sykkelfantomene, så er det moro å følge med. Har også fått hyggelig rtg resultat på Cafridas Historic Hoptops Hyacinth. Fra hd d til hd a. Det var trening som skulle til for at damen skulle få "dratt" beina ordentlig inn i hofteskålene, så jippi! Da har vi en ny avlstispe av det gamle gode store slaget. Gleder meg til å finne hannhund til henne. Resten av dagen skal vi stort sett ta det med ro, et lite bursdagselskap i kveld, men ellers stille og rolig resten av helgen. Herlig. Og nå begynte det f... meg å regne igjen. Er det mulig!!!!!!!