mandag 27. juli 2009

Mandag mårra blues

Hvordan jeg skal komme meg gjennom hele denne dagen, det aner jeg bare ikke. Har sovet så megadårlig i natt, bikkjene har vært urolige, og klokka 5 ga vi opp. Da sto vi opp og de fikk gå ut og være ute. Resultat var en hodepine av en annen verden på meg, og en trøtt og grinete hr Løken som dro på jobb. Beina føltes som bly på treninga i dag, og turene med bikkjene gikk i snegletempo. Men, vi kom oss igjennom det, og nå er alt så mye, nei jeg mener, noe bedre. Har hatt stor opprydding i klær, og fy pokker så mye en sparer på. Det meste er jo for stort nå, så det går mange sekker med klær til Litauen. Muttern har ordna så vi får levert til Røde Kors som bringer det videre. Godt at det kommer til nytte hos folk som virkelig trenger det. Resultatet er at jeg tror jammen jeg må på shopping, ble litt lite igjen i skapet , for å si det sånn. Også har det begynt å regne. Aldri en dag uten- alt av blomster ute drukner, og det samme gjør vel snart vi. Jeg er så lei dette været at jeg har mest lyst til å skrike. Dette er jo en tid på året da vi skal være ute og kose oss i sola, er det forresten noen som husker hvordan den så ut? Ja, ja det er utmerket vær til å gjøre det jeg har mest lyst til, nemlig sove, sove, sove..... Tenker jeg lager middag nå, også blir det en snorkende aften...:-)Ha en koselig, regnfull aften uten for store krumspring.