fredag 31. juli 2009

Blogging i oppholdsvær!

Det er faktisk oppholdsvær, og jeg sitter uten for campingen og koser meg 0g blogger. Slå den... Men, det er alltid et men, her i Nesbyen er det flott vær, men det blåser så surt. Så jeg sitter innpakka i stilongs,joggebukse, microfleece genser, ullgenser og windstopp genser og pledd.Alikevel fryser jeg. Men men , alt er bedre enn regn. Vi hadde egentlig planlagt å reise hit i går kveld, men med det værvarslet som var, ble vi enige om å reise i dag, og det var nok lurt. Hadde visstnok nesten vært storm her i natt. I kveld har vi vært på valpeshow med Leah elghund, og hun ble BIR. Nå er Løken og hun på utstillingsplassen og venter på gruppa, mens jeg er på Liodden og passer de andre. Det var nemlig for varmt til å ha de i bilen. Selv om vi har installert egen aircondition til hundene, tar vi ingen sjaner. Det virket varmt, og da får det bare være. Flere ble forresten ropt opp med beskjed om å få bikkjene sine ut av varme biler. Nok om det. Vi er altså på vår årlige tur til Nesbyen. Vi trives så godt på den utstillinga. Deilig og avslappende er det. I morgen kommer flere av vennene våre også, så det blir ganske mange bikkjer fra oss på søndag. Moro blir det.