søndag 5. juli 2009

En superduper dag:-) (4/7-09)

Gårsdagen ble en aldeles nydelig dag. Vi kom til Brakereidfoss fredag ettermiddag, og etter en kjapp overveielse fant vi ut at det å overnatte på utstillingsplassen i asfaltørken med x antall varmegrader ikke var one for oss. Vi fant derfor en lite, koselig campingplass like ved, og slo oss ned der. Gårsdagen, ja, den begynte med et lite gavederyss fra gubben også bar det til utstilling. Vi hadde en flott dag i ringen. Vega, den gamle, har virkelig blomstret opp, og ble 3 beste tispe med cert, og BIR veteran. Nero gjorde det godt han også, og ble 3 BHK m /ck. Alle resultatene finner du på hjemmesida vår. Dessuten ble vi BIR oppdretter. Vi måtte jo selvfølgelig i finaleringen. Og ventetiden brukte vi på campingplassen. Her satt vi rett og slett og bare slappet av i solsteiken, og hundene lå kjølig og godt i forteltene med nyinnkjøpte vifter som blåste på dem hele tiden. Dessuten er jeg aldri så lite fornøyd. Marispankaken jeg hadde med hjemmefra hadde faktisk holdt seg godt i kjøleboksen, så det ble bløtkakespsising før vi reiste tilbake til utstillingsområdet. Nam!!!! Tusen takk også til folket som var med oss for flotte gaver. Jeg fikk alt fra flytende til sparkesykkel!!! "Bror" Henning er jo en lystig fyr, så det fikk jeg jeg av han. Bilde kommer..... I finaleringene gikk det veldig bra. Det var flere oppdrettergrupper, og vi ble BEST IN SHOW!!!!! Veldig moro. Det var tross alt bare 3.dje gangen vi stilte oppdretter, og da gå helt til topps var kjempegøy. Den gamle, Vega, gjorde det også bra og ble 4. BEST IN SHOW veteran, og det var over 20 veteraner. Så det ble mer enn bursdag å feire utover kvelden. Kvelden, ble som sagt, veldig hyggelig, selv om det var en sliten gjeng som samlet seg rundt grillen ved 20 tida. Masse god mat, godt drikke og gode venner og masse hundeprat gjorde kvelden til en kjempekveld. Ellers er det jo tiden for flere bernerblekker. Jeg har lest både avd ØR¤ og avd Oslo sine, og må si jeg koste meg da jeg leste Stafettpinnen i Sirkus Berner. Den handlet denne gangen om Cafridas Lyric Laidback LuCasper, og var kjempebra skrevet. Flott å lese. Gleder meg til de neste "blekkene" ramler ned i postkassa. Til slutt, tusen takk for alle hilsner etc på dagen den 4.!