fredag 17. juli 2009

Morgenstund er tull i grunn.

Ja, her sitter jeg da, klokka 0700 og er merkelig nok stuptrøtt. Det har jeg ikke vært på lenge. Har ikke hatt noe problemer med å komme meg opp om morgenen, men i dag gikk det tregt når klokka ringte kl 0545... Men, sola skinner fra skyfri himmel, og det ser ut til å bli en nydelig dag, så det er jo bare å "Carpe Diem". Egentlig skal dagens nytes stille og rolig sammen med Mari-Ann her på Rivieraen. Hun kom i går og skal være her noen dager. Falco og Bountie er også med, og de to må være norges mest bortskjemte hunder. Bountie er en stor personlighet, som bare må oppleves. Hun finner på alt mulig for å få det som hun vil. Falco har blitt en voksen kar på 5 år, og tar livet meget med ro. Ser på unggutta, Kansas, Nero og Rolle, med et mildt overbærende uttrykk, og bare liksom lurer på om det virkelig er mulig å være så teite som de er. Han har nok glemt hvilken sputnik han var selv da han kom tilbake til oss for litt over 4 år siden.....Men det er en annen historie. Vel, siden jeg ikke er proppfull av enerig i dag, så må jeg jo finne på noe for å få energi., Så nå skal hundene og jeg på tur, også er det en runde på Puls (bare de får åpna- åpner ikke før 10, grrr.). Man får energi av å trene, så da så. Ha ein fortryllande morgon og dag. Og folkens, nå er det snart helg:-)