torsdag 23. juli 2009

Trøbbel med nettet.

Ufrf, i dag sliter vi med netttilkoblinga. Har ikke hatt tilgang på tele2 siden i dag tidlig. Heldigvis for mobilt bredbånd, sier jeg bare. Ellers koser vi oss over at Kentucky også er fri foran og bak. Han er nå klar for avl, og i og med at vi har et nært samarbeid med eierne hans så er det vi som "styrer" han. Dagen i dag har vært brukt til det vanlige. Trening først, så turer med de 4 beinte, og husvask, rydding i klær. Det var forresten moro. Trenger snart helt ny garderobe:-) De gamle klærne blir sendt til en innsamling. Godt å bli kvitt det. Tok forresten en råsjans i dag og tok på meg shorts igjen. Denne gangen var det faktisk så varmt at jeg holdt ut i 2 timer midt på dagen før jeg begynte å fryse. Nå ser vi fram i mot helga. Da skal vi gjøre alt og ingenting. Skal bli herlig!!!!!!!! Og hvis noen lurer på trykkleifene mine innimellom så har de sin naturlige grunn. Jeg har ikke dysleksi, men skriver touch med en hånd og 1 pekefinger på grunn av arm skaden, og innimellom så henger ikke bokstavene og fingerne helt med på skrivetempoet mitt. Derfor blir det noen leifer, men de er ikke verre enn det går an å leve med det. Hei og hå.