mandag 17. mai 2010

Utstilling og askefast.

I går var jeg på en fantastik koselig utstilling her i Leeds. Totalt ca 120 bernere påmeldt, god stemning i og rundt ringen. Jeg storkoste meg. Siden jeg var så heldig å være med som "nissen på lasset" fikk jeg også litt VIP behandling. I tillegg fikk jeg æren av å dømme juriorhandling, vel ikke akkurat det jeg tenkt at jeg skulle gjøre, men jeg kunne jo ikke akkurat si nei heller. Moro å se disse søte små jobbe med hundene sine. Ble reint imponert. Etter en laaang, deilig lunsj, og en lang, flott utstilling gikk turen tilbake til hotellet og et par pints. Deilig å kunne ta en øl igjen uten å bli full, ikke fullt så lurt å avslutte middagen med en belgisk vaffel med softis. Den satt midt i magan for å si den sånn, og det var jammen godt å ha singelrom og egen do..... Men det var vel verdt det. Nå er vi askefaste her i Leeds, og det på en dag som jeg på alle måter absolutt skulle vært i Norge for å kunne hjelpe og støtte venner, men det får jeg ikke gjort noe med. Billettene våre er booket om til i morgen ettermiddag, så da får vi håpe vi kommer oss hjemover da. Akkurat nå haaater jeg vulkaner og Island, men det er som en god nær venn har sagt, det er det du får gjort noe med , og det du ikke får gjort noe med. Og dette er definitivt det siste....