fredag 7. mai 2010

Flott dag.


Oi, oi oi, for en flott dag det har vært. Strålende solskinn, flotte resultater i Tyskland og beroligende meldinger fra Trøndelag. Ikke noe stress og mas. Har fått gjort 1000 småting som tar tid, og som det ikke synes at man gjør. Det er litt frustrernde, men det må til innimellom. Ole E er ute og reiser igjen. Denne gangen er han i Tyskland sammen med fattern. De har med seg Kentucky og Kk. Resultat ble et nytt cert til gutten og en fin 3dje plass i klassen til Kk. Damen er totalt uten pels, så den skjønte vi jo. Ikke så festlig at Kentucky ble angrepet av en annen hund rett før han skulle inn i ringen. Resultat høl i øret, blodig og jævelig, til veterinær for å få blodstopper og penicillinkur. skal hilse og si Ole E var forbanna på den danske bikkja som gikk til angrep. Blir nok et aldri så lite oppgjør med eieren der i morgen er jeg redd. Han skal ihvertfall få betale veterinærregninga. Selv har jeg kjørt modern til legesjekk i dag, handlet litt, har også vært på Norli på boksalg. Mange godbiter til en rimelig penge. Nå skal Tom Egelands Lucifers Evangelium leses. Gleder meg.
Også har jeg styra og ordna en god del hjemme. Huset var ferdig vaska til helga før kl 0900, slik blir det når man har 2 valper som vekker en før fuglene.... Har også trent litt utstillingsteknikk med Joff joff- kan ikke si det var direkte vellykka, mer kenguru og hopp og sprett, men det får gå. Blir spennende når hun skal på sitt første valpeshow. Den lille turboen......Bentley har forresten fått seg ny hobby. Jage Leah elghund rundt i hagen. Bentley er jo en litt eldre herre, og liker ro. Ikke så lett å få ro med en elghund på litt over året rundt seg hele dagen. Så de to har noen runder i hagen. Må le litt av dem. Bentley er jo så dum at han tror at han klarer å ta igjen Leah når hun løper foran. Evig optimist.................Ha en riktig god, optimistisk helg. Jeg var vel optimistisk i dag, satte meg til å sole meg ute i shorts.......brrrrrrrr. Litt for kaldt til det ennå.
"Tenk positive tanker,
si positive ord,
gjør positive handlinger
og det positive gror."