lørdag 29. mai 2010

1 pinsedag og dagene etter

1. pinsedag var det valpeshow i Nordkisa og siden valpene våre trengr utstillingstrening var de påmeldt dit. Henning og Ole E var tidlig på plass og ble BIR med Joffe og BIM med Onslow. I tillegg så slo Joffe til og ble 2. bIS. Mari Ann var visst også på plass, hun er jo en selvplager av rang, og denne gangen var det agility og lp hun skulle prøve denne elskelige Falco i... Vel, jeg tor ikke jeg sier mer, for å si det sånn. 2 pinsedag gikk til å rydde hus og få litt struktur i hverdagen igjen . Tirsdag begynt jeg med eden berømmelige lymfedreneringa av leggene. Er spent på om det virker. Begge beina har en tendens til å bli unormalt hovne av væske, og det kan tyde på at det er noe feil . At væske siver ut i vevet istedet for å gå de riktige banene. Så nå er jeg bandasjert fra tærne og opp til knea på begge beina. Ser ut som en mumie og får ikke på meg sko eller normale bukser. Problemer med å gå har jeg også, så dette blir interessante 14 dager med behandling. Fredag kom Anne Sofie, Gera og Olava nedover. De skal være til søndag. Så i dag er de på Toten på valpeshow. Jeg venter spent på resultatene. Og ikveld er det Grand Prix fest. Rett og slett pølsefest, så enkelt som mulig sammen med gode venner. Ha en koselig grandprix kveld.