søndag 30. mai 2010

Grand Prix møl og søndag i roens tegn.

Så er Grand Prix over for denne gang, heldigvis. For maken til tull og tøys og dårlig musikk skal man lete lenge etter. Her hjemme hadde vi benket oss foran tvn, bedt inn gode venner til pølsefest med nogo attått fror å virkelig kose oss. Vel, vi koste oss og lo godt av de fleste bidragene. Herregud for noe møl, og all den politiske stemmegivningen, det ble bare svada. Og jo mer vin vi drakk, jo morsommere ble det. Vel, etter at alt var over, og Tyskland hadde vunnet fortsatte vi kvelden i lystig lag. Men når klokka var nærmere 0300 måtte jeg gi tapt. Da kom Jon Blund sigende.....Forresten på dagen hadde Ole E og Anne Sofie vært på Toten på valpeshow Der møtte de Kim og Belle igjen. Det ble et hjertelig gjensyn. Belle debuterte også på showet, og hun og Kim gjorde en flott figur. Første gang på utstilling overhode og de taklet det hele fortreffelig. Veldig bra, Kim! Onslow ble forøvrig Bir og 3. BIS, Joffe ble Bim. Olava var også i ringen, og gikk som en engel. Jeg var ikke med fordi mumibeina mine ikke var helt gode. De er verst om natta, og da er jeg så himla sliten på dagen. Orker ikke gå altfor lang om gangen heller. I dag har jeg hatt bandasjefri og det har vært deilig. Det var så godt å få av de meterene med bandasje på morgenen. Deilig å kunne gå i shorts og få litt sol på legga, og kunne bevege seg normalt. Det endte i en liten shopping tur på Plantasjen sammen med mutter og Britt. Fikk da kjøpt ( les - fikk av modern) noen ampler med blomster. skal prøve å få alt på plass i morgen, selv om mumibeina er på plass igjen. Ellers har jeg faktisk tatt det med ro i dag. Forbereder morgendagen. Den begynner med trening kl 8, også er det på med mumibeina igjen, og da går ting adskillig tregere... Men nå er det bare litt over ei uke igjen av behandlinga. Blir spennende å se om det virker. God natt.