onsdag 5. mai 2010

Er det vår nå?



Er det vår nå? Jeg bare spør... I går lavet det ned snø her hele dagen, og det var glatt og jævelig å kjøre på sommerdekk, men så tror jeg værgudene må ha sjekket kalenderen. for i dag tidlig var det SOL!!! Noe så herlig. Det var bare deilig å stå opp klokka halv seks og komme seg ut på tur med bikkjene. Litt surt var det, men slett ikke så aller verst kaldt. Det ble en tur på treningsstudioet også, og da jeg kom hjem var Løken reiseklar. Han skal på en av sine små kjøreturer igjen. slikt er med på å holde han oppe og i gang, og det er bare positivt. Selv så har jeg rydda litt ute i dag, Britt har vært her på lunsj. Bakte scones, og det er bare snadder når de er varme. Nammmm. Leah elghund har fått seg et bad, det er hun like sur for hver gang, så hun ligger nå ute på terrassen og furter sammen med Bentley. Det er forresten egentlig synd og skam å sitte her og blogge nå. Ute skinner sola fra skyfri himmel, så jeg tror heller jeg går ut igjen og nyter sola så lenge den er oppe:-) I morgen er det nok en ny dag, med massevis av gjøremål, så litt påfyll av sol og vitaminer gjør bare godt, slik at energien er på topp i morgen også. Ha en flott, solrik kveld.


"Viten kan man formidle, men ikke visdom." Hermann Hesse.
"Kloke mennesker forandrer mening, fehoder aldri." Fernando de Roias.;