søndag 31. januar 2010

Aleine igjen.

Da har Ole E reist tilbake til sjukehuset, og jeg er aleine igjen. Ikke akkurat noen drømmesituasjon, men sånn er det. I dag var det først utstilling og så mase besøk her. På utstillinga gikk det veldig bra, vi viste bare Nero. De andre fra oss hadde fri. Nero ble Bim og fikk cert, hvilket passet oss helt utmerket. Etterpå var det åpent hus her. Masse folk som hilste på valpene. De har så godt av det, blir megasosiale. Akkurat nå sitter jeg og sløver foran tv`n. Alle de 4 beinte sover, valpene også. Tror nok jeg tar kvelden jeg og. Det er påkjenning, dette med Ole E og jeg kjenner at det tærer på kreftene. Verst er det at jeg ikke rekker å spise ordentlig. Må skjerpe det der. Tåler jo ikke å bare ta noe lettvint over lang tid. Da sier kroppen stopp, og det er ikke akkurat så lurt nå når det går mot 1 års kontroll. Får nok ta meg sammen, og bruke tid på å lage ordentlig mat. Det nå jeg bare. Det var dagens skjennepreken til meg selv. Nå er det forresten 20 kuldegrader ute igjen, brrrrrrrrrrrrrrr.