mandag 4. januar 2010

Brr, kaldt og noen nyheter

Brrr så kaldt, men vi skal vel ikke surve. Det er koselig å være inn og fyre i ovnen, ha på levende lys, kose seg med en god varm kopp te og rett og slett være litt lat. Dagen i dag startet med å kjøre mercen på verksted for å få installert motorvarmer, så bar det avgårde på Puls, så hjem igjen til en deilig frokost. Etter det skulle vi ta rtg av Hyacinth. Hun er drektig, og jeg synes det er greit å vite hvor mange det er før fødselen setter igang. Vel, vi så 7 stykker, muligens 8, så nå blir det liv i heimen. 2 kull og full rulle. Men det blir gøy. Jeg gleder meg. Turene med hundene gikk greit i dag. De storkoser seg i det kalde været, vel alle sammen gjør det, bortsett fra Thea og Bentley. De vil helst være inne og slappe av når det er så kaldt, og da får de jo det. Men gå en liten tur, det måtte de:-) Så må jeg nok en gang takke Mari Ann for hjelp med data, jeg fikk jo ikke lagt ut bilder på facebook og det irriterte meg noe grenseløst, men datageniet fra Vestfossen redda meg nok en gang. Så tusen tusen takk, du er en engel. Har også vært i kontakt med healeren min i dag. Jeg er så heldig at en av valpekjøperne våre er healer, og jeg skal hilse dere og si det er mye mellom himmel og jord vi ikke forstår. Lillian sier aldri nei når det gjelder å hjelpe, og i dag måtte jeg bare fortelle at hun hadde rett angående antall valper i Hyacinth. Skumle greier.... Ellerså fikk vi en trist nyhet fra Trøndelag i dag. Dolly til Anne Sofie og Trond sovnet inn i dag. Uff, så vondt det er å miste disse 4 beinte, vi gråter med dere og vi tenker på dere! Så året begynte ikke akkurat helt i 100....