torsdag 28. januar 2010

Det tar tid.

Selv om Ole E er overført til Radiumen så tar det tid å få en diagnose. De er fremdeles ikke sikre på hva som feiler han, så vi må bare vente. Nå er det tatt et lass av prøver, så svarene kommer vel etterhvert. Hjemme går dagene i full fart. Det er 1000 ting å henge finga i. Storkoser med valpene, men merker at det kanskje er litt liten tid til de voksne, men det får vi ta igjen seinere. Nå har ihvertfall freden senket seg her, alle de 4 beinte sover, jeg har vært på sjukehuset, og nå prøver jeg å slappe av. Ikke lett, kjenner jeg har et innvendig stress som ikke er helt bra. Det går utover spisinga mi, og er det noe jeg må være nøye med så er det den. Så jeg får skjerpe meg. Nytter ikke sluntre unna, da blir jeg jo bare dårlig, og det har jeg ihvertfall ikke tid til. Det var forresten godt å trene i dag, selv om det bare ble på elipse maskinen på grunn av de stinga jeg har i ryggen og på skulderen. Turde ikke strekke ryggen for mye, i tilfelle de skulle gå opp. Det hadde jo vært topp, at de hadde sprukker opp. Riktig lekkert. Fikk forresten to lekre bernerbuffer i posten i dag. Tusen takk til Sissel i Kennel Roabamsen. De falt i smak:-)