lørdag 2. januar 2010

2. januar


Tenk at det er 2 januar 2010 allerede. Det forrige året gikk så fort, og det skjedde så mye. Den oppsummeringa trenger jeg litt tid på å skrive. Det skjedde jo egentlig veldig mye leit og trist for oss. Men, det blir en annen gang, for å si det sånn. Nå har nyttårsbesøket vårt reist hjem. Mari Ann, Bountie og Falco har vært her noen dager. Det er alltid så koselig når hun er på besøk. Så dagene har flydd veldig fort. I går hadde vi forresten en kjempemiddag. Pinnekjøtt med tilbehør. Ole E og jeg er ikke akkurat frelst på fårekjøtt, men pinnekjøtt var jammen digg. Tusen takk til dere som laget det. Nam...Blir nok ikke siste gangen det, nei. I dag har Britt vært på besøk. Gitte er jo her med valper, og da må matmor komme på besøk en gang innimellom. Valpene vokser og trives. De fleste har allerede passert 1 kilo..... Ja, også er det normale åpningstider på Puls igjen. Deilig å få starta dagen med å svette litt, så var det tur med hundene, og jeg så nok ut som Michelindamen der jeg vandret i litt for stor varmedress , lue, tjukke støvler og noen bernere foran meg. Forfriskende var det:-) Nå kryper gradestokken nedover, og det er egentlig bare deilig å være inne og fyre i ovnen. Ha en varm og behagelig aften.