torsdag 21. januar 2010

Det tar f... meg aldri slutt.

Først og fremst tusen takk for alle hilsninger til Ole E. (jeg skal svare på mailer når jeg får "ork" til det)Han er fremdeles på Ahus, de har ingen eksagt diagnose ennå. Han har sterke smerter, og er på morfin. I morgen skal han forhåpentligvis ta MR, etter å ha blitt lovet både rtg og CT i dag, uten at noe har skjedd. Slett ikke morsomt, dessuten er helsevesenet helsevesenet. Ting tar så utrolig lang tid. Og du må mase selv på at det blir gjort noe. Så for å si det sånn så må man jammen være klar ihue for å være sjuk.....Vel, vi mangler uansett ikke dramatikk i hverdagen. I går morgen våknet vi til nyheten av at en Pizz - Grill sjappe hadde brent i nabolaget her. Ja, vel, kanskje ikke så nøye, det var bare det at i kjelleren det bodde eldste stesønn, Ole Morten, og eldste barnebarn, Sara Johanne. (se www.eub.no under Bodde ulovlig, storbrann på Dal) Heldigvis fikk de redda seg ut uten skader, men det meste av det Ole Morten hadde av klær etc har gått tapt. Så det tar faktisk aldri slutt, virker det som. Toppen av greia er at der han bodde visst nok ikke var godkjent som leilighet , og det visste han ikke!Dette begynner å gå på helsa løs, og jeg er helt tappa for energi. Tårene kommer veldig lett, heldigvis så går det bra med mutter og fatter. De går fremdeles til ukentlige kontroller hos lege, men prøvene er bra. Valpene er også et lyspunkt. De er så gode att! Tispene er også veldig flinke, og det samme er resten av flokken her. Ikke no knuffing mot disse to som har invadert huset med småttiser. Akkurat nå sitter jeg med en stor god kopp te og koser meg foran tv`n. Valpene og de andre 4 beinte sover så det durer i hele huset. Jeg er så trøtt at øya er såre, men får ikke sove. Sto derfor like godt opp igjen. Det er jo alltid noe å finne på å gjøre. Og så må jeg få takke Britt som var barnepike på de søte små igår, fatter som passet mens jeg trente i dag og Henning som satt her mens jeg var hos veterinæren. 'Sigrun kom og hjalp til med valpegrindene. Så det er godt å ha gode venner. Tusen takk, vi er gla i dere.