søndag 17. januar 2010

Hektisk dag.


I dag har det vært rinmelig hektisk her. Valpene er nå såpass store at det begynner å komme en god del valpekjøpere på besøk, og det er megahyggelig. Jeg koser meg med disse besøkene, og det er alltied åpent hus her når vi har valper. Ja, ellers også. Med så mye besøk så blir det en del kaffedrikking, og jeg må bare si at jeg har vært heldig i valget av svigermor. Hun baker og jeg får bare beskjed om å hente når baksten er ferdig. Det er jo bare herlig, og jeg vet vi her heldige om har det slik. Jeg er forresten ikke akkurat noen habil baker, så dette er helt perfekt. Vel, tilbake til dagen i dag. Ole E er i *Tyskland på utstilling og der har det gått strålende. Cert på alle 4 hundene, Leah juniorchampion, Nero BIR og nr 3 i gruppa. Det er helt rått. Det var bortimot 60 BS påmeldt...Nå er de på veg hjem, og det kan ta tid. Er visst nok det møkkaværet der nede. Forresten, på vegen nedover havarerte mercen, heldigvis fikk de kjørt til nærmeste verksted, og i løpet av to timer var bilen på hjula igjen. Snakk om service. Nå føler jeg meg veldig sliten, skal ta kvelden nå Allerede. Ble sittende oppe til over kl 3 i natt som var, har lett for å bli seint når den ene "søstera" mi er her, nemlig Mari Ann. Da flyr tida... Og så var jeg oppe igjn kl 0610. Magen slo seg vrang, klarte nemlig ikke å holde meg unna noe sjokolade i går, og det straffer seg hardt. Men nå har jeg lært. Blir lenge til jeg spiser det igjen, for å si det sånn. Sleep well!