søndag 17. januar 2010

Nok en lørdag er over.

Da er nok en lørdag over, og det har virkelig vært en flott dag. Egentlig ganske avslappende tiltross for masse besøk. Besøk er noe vi liker, og døra er bestandig åpen for folk her. I dag var det også utstilling i Letohallen. Vi hadde ikke meldt på noen der, men jeg måtte jo selvfølgelig innom og ta en titt etter treninga. Koselig å treffe masse kjentfolk. Og gratulerer til Håvard og Ann Kristin med BIR i dag:-) og til datteren i huset med ny champion. Jeg har også fått rapport fra Tyskland. Leah elghund ble BIR og Tysk Juniorchampion i dag. Moro. Her hjemme har vi kost oss med valpene. Har også hatt de minste valpene nede i stua i dag. Deilig å slippe å være så på vakt og måtte løpe opp i 2 etasje ved det minste pip- nå ligger begge tispene i stua med en grind i mellom seg, og det går kjempe bra. I dag er det også et år siden jeg var på det første møtet hos Aleris. Det er utrolig hvor fort tiden går. Altså et år siden jeg tok avgjørelsen om operasjonen, og jeg har ikke angret en dag! Det blir mange slike "ettårsdager" å "feire utover, men det kommer jeg tilbake til. Nå er det svarte natta, og Mari Ann og jeg jobber med den nye hjemmesida. Gleder meg til den kommer. God natt, folkens!