onsdag 3. februar 2010

Gubben i huset er hjemme igjen.

Så er gubben hjemme igjen, og det er jammen meg deilig. Han ble midlertidig skrevet ut fra Radiumen på mandag, og jeg skal hilse og si jeg var kjapp til å hente han når han ringte og skulle hjem. Vel, kjapp og kjapp. Bilen starta ikke, hadde nok vært for kaldt, så jeg måtte låne bilen til Britt. Men det gikk greit det og. Ole E prøver å redusere medisinforbruket, og det virker som det går bra. Ryggen er nok noe bedre, det er verre med ilinga i armer og bein. Det blir spennende å se den 9... da får vi svar på de siste prøvene som er tatt. Ellers går det i ett med valper om dagen. De vokser og vokser, blir riktig så fine alle sammen. Er veldig fornøyd med begge kullene, så det blir spennende. Det har også kommet et par rtg resultat etter Falco hos Kennel Bernerlabben. Det kullet ser veldig bra ut, så det er flott:-) Aporpos valpene, de har sluppet ut av grindene ganske mye nå, så det er ganske festlig når de 6 eldste valpene herjer rundt på stuegulvet, og de på 3 uker står innenfor grindene sine og hyler og vil ut de og! Det har heller ikke tatt lang tid før de eldste fikk den kjekke vanen at de skal være utenfor grinda, de hyler når de må være "innestengt". Hadde planer om at de søte små skulle være ute litt i dag, men med det været, les snøstromen, så ble ikke det aktuelt. Er redd for blærekatarr osv på de, så da vil jeg være forsiktig. Men i morgen skal de ut, blir nok noen snøbjørner da, tenker jeg. Vi har forresten fått noen nye vaner her i huset. Vi er så slitne på kveldstid at vi gjerne tar kvelden i 21 tida. (skal prøve å holde ut og se på House i kveld) Da er det mørkt og stille hos Løkens. Dagen begynner gjerne ved 5-6 tida, og det er det full rulle med foring, lufting, stell av valper , også reiser jeg på trening. Treninga er mitt friminutt, og det er deilig å bare gå på "autopilot" og trene. Ikke tenke på noe, bare jobbe og svette. I kveld er jeg spent på hvordan magen reagerer. Har nemlig spist sjokoladepudding og firkløver.....mulig det blir en lang natt på do. Men det får jeg ta som det kommer. Det er bare meg selv dette går utover, og innimellom må jeg bare få tilfredstilt søtbehovet. Men det er slett ikke i de mengder som det var før eller som folk uten denne operasjonen kan spise. Så jeg har ikke et snev av dårlig samvittighet. Og som sagt, det går bare utover meg selv og nattesøvnen. Ha en samvittihetsløs kveld