tirsdag 16. februar 2010

Et år har gått.

Nå er det faktisk allerede et år siden operasjonen min. Fy søren, så fort den tida har gått. Skal innrømme at det har vært tøffe tak, men det er absolutt verdt det. Jeg hadde definitivt gjort det igjen. Har lest dagboka mi, og det jeg skrev 16 februar i fjor var dette: I dag begynner et nytt liv. gruer og gleder meg. Møtte opp på Aleris klokka 0700. Gjort klar til operasjon kl 8, merkelig følelse da jeg la meg under kniven. Det siste de sa til meg var, er du sikker på dette? Svarte et klart ja. Våknet etter ca 1 time, helt mørbanka i magen. Men et nytt liv har begynt. Så var det åta det med ro på oppvåkninga, gå et par turer på do, også sove litt igjen. Etter noen timer var det å begynne å drikke litt. Med sugerør, fikk ikke ned mer. Så begynte rundene i gangen. Gå og gå og gå for å få igang funksjinene igjen. Vi var 4- 5 stykker som gikk og gikk. Kvelden var stille og rolig. ville bare sove.... glad over at det er over, spent på jobben som må gjøres. Dette skal jeg klare. Vel, dette var for et år siden, i dag er jeg godt i gang med mitt nye liv, har det bra, mange kilo er borte, og livet er betraktleig lettere. Ellers så har det eldste kullet vært hos veterinær i dag. Alle gikk igjennom helsesjekken med glans, og til helga er det flere som reiser til sine nye hjem. Bilder er også tatt, får se om jeg rekker å laste de ned før jeg reiser i morgen kveld. Hei og hå.