lørdag 6. februar 2010

Vi prøver så godt vi kan

Vi prøver å slappe av så godt vi kan, men det er ikke lett så lenge vi ikke har fått noen eksakt diagnose på Ole Einar. Det vi vet er at det er magesår, nakkeprolaps osv osv, men alt er ikke ferdig utredet ennå. Mulig denne gubben må begynne å ta det litt mer med ro i framtida. Dette har også ført til at vi har gjort om litt på planene vedr valper vi skal ha selv og på deleie. Det er ikke alt som blir som man planlegger, sånn er det bare. I dag har jeg vært på SU møtet, dessverre fikk jeg ikke vært møtet ut da sjuk gubbe og valpene trengte meg hjemme. Sånn er det bare. Heldigvis rakk jeg en treningsøkt før møtet, det var deilig. Det er mitt friminutt. Da kobler jeg ut og koser meg. Ellers går dagene til besøk av valpekjøpere. Elsker egentlig denne tida hvor det "raser" folk ut og inn hele tida. Godt for oss og godt for valpene.Nå sitter vi og ser på MGP, er ikke akurat imponert, for å si det sånn. Mye møl rett og slett. Men vi har kost oss med god mat, godt drikke blir det lite av for tida. Jeg tåler jo ingenting, men Ole E tør ikke røre alkohol på grunn av alle medisinene. Ha en furte og alkoholfri aften:-)