søndag 28. februar 2010

Nå er det snart slutt for denne gang.

Da er OL snart slutt for denne gang, og for noen festdager det har vært for Norge. Moro, moro, moro. Nå er det ishockey, en idrett som jeg bare elsker, men så altfor sjelden får se. Husker vi var i Kristins Hall og så på en landskamp for noen år siden. Full rulle og intensitet hele tiden. Nok om det. Vi har fått to avbestillinger på hanner denne uka. Godt at folk finner ut at det ikke passer før de kjøper. Verre hvis det hadde gått et halvt år.... Nå er det stille og rolig her. Har væt masse folk innom og hilst på valpene. De elsker jo besøk. Svigermors kjeks har fått bein å gå på, det samme har kaffen. Riktig koselig at Hilde og Wenche kom på besøk, men jeg fikk hjertet i halsen da jeg leste om hjemturen deres. Heldigvis gikk det bra. Det været som var i går var jo helt forferdelig, og brøytemannskaper fantes jo ikke, men at E6 skulle være så elendig brøyta at folk fikk snurr og sleng på bilen er utrolig. Det er jo hovedferdselsåra til hovedstaden i dette pottittlandet som aldri er forberedt på snø. Er det mulig sier jeg bare, vi bor i et vinterland, snø er naturlig del av årstiden vi er inne i. Men ola dunk er like overraska hver gang... Forberedelsene til Ole E`s tur til Ahus og min tur til Aleris i morgen er gjort, så da er det bare å slappe av. Gleder meg også til ny hjemmeside. Den gamle er noget håpløs for tida. Får ikke lastet opp bilder, kjedelig.... Ha en fartsfylt aften.