tirsdag 27. oktober 2009

Mutter er operert.


Da er elgkjøttet godt innpakka og lagt i frysern. Det tar som vanlig litt tid å pakke, men men. Når det er matauk, så får man bare trå til. Skal nok bli mange gode middager der, nam..... Ellers så ble mutter operert i går. Ny hofte er nå på plass. Det blir nok et nytt liv for henne, hun har slitt veldig med den gamle som sitter der. Har også kjørt fatter på kontroll etter slaget. Det ser ut til at det går bra med han. Heldigvis. Det har vært litt stritt for de nå. Godt at Thea er der for tiden, hun holder de litt oppe. Mutter s nye hofte er bygget opp av bein fra donorer. Det er så mye de kan gjøre i dag, helt fantastisk. Nå venter 6 ukers rehabilitering, og opptrening. Det er ikke fritt for at det er mye for alle parter. Jeg blir snart gal av alt som skal gjøres, og stakkars Ole E som prøver å komme seg etter operasjonen sin. Han får virkelig høre all frustrasjonen min innimellom. Kjenner det også litt i magen at jeg er stressa, og er livredd for at det magesåret de var redd for at jeg var på vei til å få (på sjukehuset da jeg var på kontroll) skal slå ut i full blomst. Men det går det og. Merkelig nok er Løken ganske tålmodig med kjerringa si for tida. Og i morgen feirer vi faktisk 16 år bryllups dag. Ellers går treninga på Puls som vanlig. Trener kun kondisjon 3 ganger i uka nå, og styre og kondis 4 ganger i uka. Vel, det hender jo jeg tar fri en dag og da. Man trenger jo å hente seg litt inn. I går kveld fikk vi også en knallparing mellom Gitte og Kentucky. Så nå håper vi på mange valper i romjula. Er jo over et år siden forrige kull her nå. Hei og hå.