lørdag 31. oktober 2009

Lørdag

Bryllupsdagen (16 år) til Ole E og meg ble feiret stille og rolig hjemme i går kveld. Vi spiste er nydelig middag, og bare slappet av. Jeg prøvde meg også på et par vinglass, og det gikk rimelig bra, men burde nok holdt meg til det. Ble litt heftig med et glass Bailys etterpå. Men jeg ble ikke dårlig etterpå ihvertfall, og klarte å stoppe når nok var nok. Britt og jeg var en aldri så liten tur hos modern midt på dagen, og det var en mye friskere dame vi traff i går. Hun begynner å bli seg selv igjen. Nå gjenstår det bare å se hvor hun havner på rehabilitering. Det er jo så fullt alle steder, og vi vil jo helst ha henne i rimelig nærhet, slik at det blir lett å besøke henne. Britt og jeg trålet også Jessheim Storsenter rundt en liten stund. Fikk nok brukt litt penger da og. Må skjerpe denne shoppinga mi litt, men det er jo så moro. I dag er det siste dagen i elgjakta, og Ole E er ute i skogen. Denne gang på post (som i hele jakta), men uten krykker. Nå har han forresten innrømma at han ble operert for tidlig i det andre beinet. Det første beinet var nok ikke sterkt nok til å takle all belastningen det fikk nå. Ikke verst at han innrømmer det, ihvertfall, der han halter rundt og har ganske så vondt. Nå kommer fadern og Thea, Thea skal få seg et aldri så lite bad. Det er føste gangen hun er hjemme etter at Lady ble borte, så det blir spennende å se hvordan hun reagerer. Ha en flott dag alle sammen, og en liten ting til slutt. Det er ikke ofte jeg skryter av andre her (det er vel mest noen sleivspark innimellom, he he), men det er et par blogger jeg vil nevne. De er virkelig fine med mye bilder og det er Hilde og Elin sine. Masse flotte bilder.