lørdag 17. oktober 2009

Det er vel en mening med alt

Ja, det er vel en mening med det meste. Nå er Ole E i Dortmund på utstilling, han har med seg Henning som handler. I går var det berneren sin dag, i dag elghund, og i morgen er det begge deler. Resultat til nå er to cert og to reserve cert + BIR elghund valp:-) Meningen var jo at jeg skulle være med, men vi fant ut at det beste var at jeg ble hjemme. Siden jeg ikke er glad i å fly i ringen, og Ole E må ha med seg en handler. Så derfor er jeg her. Og heldigvis for det, for på tordag formiddag kollapset Lady for oss. Glad og lykkelig i det ene øyeblikket, for så å synke sammen i det neste. Hva det er, vet vi ikke, men prognosen er ikke god. Hun har slitt med en livmorbetennelse i lang tid, og vi har tenkt at hun har hatt mangel på væske, men slik det ser ut nå, så har hun hatt et slag. Hun virker lam i venstre side, det vil si deler av venstre forbein, henger litt med hodet. Men det er bedring fra i går. hun er tappet for krefter da hun ikke har fått i seg noe særlig med mat siden torsdag, men vi prøver å gi henne dietfor. Healeren min driver også med behandling i tillegg til vanlig veterinærbehandlig. Jeg er ikke akkurat optimistisk, men vi håper i det lengste at det skal gå bra. Så, det er nok en mening med alt, denne gangen var det en mening med at jeg skulle være hjemme. Ha en rolig aften. PS. Er ikke mye på pc`n nå eller på tlf. Tiden brukes på Lady.