tirsdag 29. juni 2010

Verdensvinner utstillinga 2010

Det var virkelig deilig å være norsk i Danmark på verdensvinner utstillinga. God parkeringsplass, ikke kø ved billettluka, god plass ringside, blide funksjonærer, gode norske resultater og god stemning. Stor sett så koste vi oss veldig. For min del var det viktigst å følge med på hannhundene, og jeg så faktisk noen som jeg likte godt. Syntes det var ganske så høy kvalitet, for å si det sånn. Ellers satt jo shoppebeinet løst, som vanlig. Fikk kjøpt 2 nye bur til guttaboys. Bare 475 kr pr stk. Råbillig. Masaisko ble også innkjøpt, og de er en nytelse å gå med. Så det skal bli interessant å se hvordan de forandrer gåholdningewn min. Etter utstillinga gikk turen til ferja, og en kjapp båttur til Larvik. Så en kjøretur hjem på noen timer. Skal hilse og si jeg var rimelig trøtt da jeg kom hjem, men det var jo ikke noe vits i å legge seg kl 0445 på morgenen, så jeg gikk heller turer med bikkjer og dro på trening. Resten av dagen gikk med til høykjøring, og nå er det ihvertfall inne og ferdig for i år. Heldigvis. Alltid spennende om været holder slik at høyet blir ordentlig tørt.... Tilslutt, gratulerer med de flotte norske resultatene i Danmark, alle sammen.