tirsdag 1. juni 2010

Dager med mumibein

Må bare skrive litt om hvordan det er å ha mumibein. Begge beina mine er fremdeles bandasjert, og jeg går og vagger som ei and. Får nesten ikke gjort noe, turene med bikkjene går unna når beina er "fri", og det er ikke mye. Bandasjene er bare av et par timer på dagtid, før beina blir pakka inn igjen. Stramt og med meter på meter med bandasjer. Dette er fordi det er noe galt med væskedreneringa i beina, typisk at det alltid skal være noe. Men vi får håpe det blir bedre nå.... Behandlinga skal fortsette i ca 1 uke til, og så får vi se. Må innrømme at det ikke er direkte behagelig i den varmen som er nå. Særlig ikke om natta. Da "dundrer og banker" det, og klør. Men vondt skal vondt fordrive, heter det vel. I går opplevde jeg noe fint, eller? Var ute og vagga og gikk med Kansas og Nero, kunne nok umulig se helt edru ut. For en av bilene som passerte stoppet opp og spurte om jeg trengte hjelp til noe. Jeg så nemlig ikke helt frisk ut............ Morsomt. Ha en bandasjefri aften.