onsdag 16. juni 2010

Bitende kald dag på Røros.

Siden modern havnet på sjukehuset, og vi reiste hjem i full fart, så ble nødvendigvis ikke helgen på Røros som planlagt. Ole E reiste oppover igjen fredag kveld, mens jeg ble hjemme. Lørdagen gikk til å besøke modern, og rydde i kjellern! Fy flate så mye dritt man samler på . Det ble et helt traktorhenger lass, og dere kan tro jeg var fornøyd med meg selv når jeg var ferdig. Kjellern var nesten ikke til å kjenne igjen. Siden modern var kommet til seg selv, fant jeg ut at jeg trygt kunne kjøre til Røros på søndag. Dro derfor hjemmefra klokka halv fire på morgenen. Gjesp. Parkerte på campingen ti over sju. Og det skulle bli en interessant dag på Røros. For det første var det så kaldt, kun 3 -4 grader, og vind, men værgudene rår vi jo heldigvis ikke over. Maken til amatørmessige arrangører. Sekretariat 400 - 500 meter unna ringene,samme sted var kafeen som åpnet kl 9 (samtidig med utstillinga) utstillingsområde som gjorde skoleplassen på Geilo til en drøm, og rot og rør i ringene. Men, det ble en strålende dag , tross alt. Resultatene kommer på hjemmesida, men vi benytter anledmigen til å gratulere Marianne og Torbjørn + Anne sofie med BIR, 1. BIG og 2. BIS på Egon. Moro. Selv ble vi BIS oppdretter, og det var vel en 5 -6 grupper. Moro. Etter utstillinga gikk turen hjemover igjen, og det var laaaaaaangt, men det gikk greit. Modern hadde også kommet seg såpass at hun var på mobilen igjen, og da blir man jo litt lettet. Vel hjemme, skal innrømme at det var en trøtt gjeng, var det å stupe i seng.... Tror jeg sovna før hue traff puta.