fredag 11. juni 2010

Endelig er vi i farta.

Nå har reisesesongen begynt. Endelig. I går gikk turen til Røros, og vi ankom byen i strålende sol. Kom oss ikke avgårde før langt utpå dagen, da Ole E var på nok en utredning på Ahus. Og de finner stadig noe nytt.... Men nok om det. Gubben er ihvertfall ikke helt i slaget, men det hjelper å ha litt annet å tenke på. som sagt, røros. Her er vi (og noen ser etter hjemme), nå på morgenen er det lett overskyet, men ikke verre temperatur enn at jeg sitter ute og skriver. ole E sover ennå. Vi var litt spente på denne turen. Første tur med 3 hannhunder i bilen og i campingvogna. Bentley har jo ikke vært med på turer før sammen med oss, men det går over all forventning. Joffe er også på sin første tur i campingvogna, og hun er ekemplarisk. Så pr nå, går det hele strålende. Vi bor på en liten campingplass som heter Bergstaden camping, og Røros er jo Bergstaden fremfor noen. Som jeg skrev i fjor, jeg blir aldri mett på denne byen, og jeg gleder meg til å tusle rundt og bare suge inn atomsfæren seinere i dag. Kanskje det blir en tur over til Sverige også, vi får se an været og hva vi gidder. Utstillinga er ikke før søndag, så det er bare for oss å kulen ned, og slappe av. Herlig!