tirsdag 8. juni 2010

Litt av hvert.


I dag har jeg vært hos fysion og fått "mumibein" for siste gang i denne runden. Og det har heldigvis hjulpet. Vi ble gledelig overraska både fysion og jeg når vi målte omkretsen på disse ødelagte beina mine. Flere cm ned:-) Jippi. Nå gjelder bet bare å være flink å bruke disse berømte strømpene da..... Skal nok bli god og varmt i sommer, det, tenker jeg. Men må man, så må man. Har ihvertfall bestilt flere par på nettet. Både billige varianter som jeg kommer til å bruke på trening, og de litt mer eksklusive som skal brukes ellers. Ble også enig med fysion at det er lurt med litt oppfølging og innsnurring av bein hver 14. dag. Så da blir det, godt å bli fulgt opp skikkerlig. Hadde forresten litt trøbbel med skotøyet i dag. Disse mumibeina er jo mildt sagt uformelige, så jeg får jo ikke på meg normale sko. Har et par som vi har klippet til og formet, slik at de passer. Utgangspunktet er størrelse 46..... Tabben var at jeg hadde latt de stå ute i natt, og det ikke under tak. Det var bare å helle vann ut av de i dag tidlig, og jeg måtte gå i sokkelesten fra fysion. Skal hilse og si jeg var blaut. derfor har jeg heller ikke fått rusla mine få meter med guttaboys i dag. Kan jo ikke gå rundt i bare sokkene når vannet står over vegen...., for i dag har det kommet noen kraftige regnbyger her på Bøn. Og nå som vi trodde sommeren hadde kommet..... De to klesvaskene som hener ute har fått seg et ekstra skyll, men det gjør ingen ting. Jeg er optimist, og har en maskin gående nå. Sofus hest har vært ute på galleien igjen. Han gikk fullstendig bananas når vi slapp han på beite, resultat et stykk vridd kne, medisiner og en hest som går på et lite område ved veslebygningen. Og han synes synd på seg selv.....Typisk mannfolk:-)Formen til undertegnede har vært heller laber noen dager, mulig det skyldes alt det triste som har skjedd rundt oss de siste ukene. En dag må jo smellen komme, og jeg tror jeg har møtt veggen litt nå. Da hjelper det å tenke på at vi snart skal på tur sammen med gode venner. Skal reise til en av favorittbyene mine, Røros. Skal si jeg gleder meg. Vi var jo der en tur i fjor også, og jeg blir bare aldri mett på den byen. Nydelig er det der. Denne gangen er turen kombinert med utstilling. Leah elghund skal stilles, og det blir spennende. Ops, hva skjer nå? Er det oppholdsvær og sol igjen. Herlig!!!!!!!!!!!! Jeg trenger varme. Er jo fremdeles en frossenpinne! Sara-Johanne har vært innom i dag, det er barnebarnet til Ole E. Jeg hadde kjøpt gaver til henne da jeg var i statene, og de har jeg "spart" litt på. Men nå passet det fint å få dem, og jenta ble ordentlig fin i ny shorts med glitter og rosa topp . Stas var det også å få knall rød t-skjorte med berner på. Morsomt:-). Har jeg sjokkert dere igjen? Går jo ikke for å være helt barnevennlig, men jeg kan faktisk være litt mjuk også. Det trodde dere ikke, det.