søndag 23. august 2009

Sitter på terrassen og....


Jeg sitter her på terrassen og ser ut over jordet, og tenker det er så herlig at onna allerede er ferdig. Riktignok var det ikke mye korn i år, men gjort er gjort. Vet dere, jeg sitter i shorts og singlet ennå, så godt og varmt er det (og jeg er frossen til vanlig for tida...) I dag har det vært en koselig dag her. Først så fikk de håpefulle 4 beinte sine turer, så ryddet vi ferdig i "Veslebygningen", og fikk kastet det siste rotet som skulle ut derfra. Godt for alt som er gjort. Det er litt triveligere der nå, når det ikke ser ut som et lager og klubbhus, men et vanlig bebodd hus:-). Modern fikk, i tillegg til mye annet, middag på restaurant, kafe av oss til bursdagen i går. Den bestemte vi oss for å ta allerede i dag, så turen gikk til en hyggelig kro med kjempegod mat på Kløfta. Vi riktig storkoste oss, og Britt, min kjære "søster", var så snill at hun satt "barnevakt" på de 4 beinte, slik at de fikk vært ute hjemme i det fine været. Så forresten ut som hun hadde kost seg hun også,for da vi kom hjem lå hun rett ut i Baden Baden stolen min og sov i sola. Vel unt, Britt. Så gikk turen til Puls hvor jeg fikk trent sammen med min utrolige gode venn og støttespiller i denne tida som er og har vært, Roar. Han er virkelig et forbilde for meg, og det er utrolig godt å ha han. Han fungerer nesten som en mentor. Han er forresten gift med tremeningen min, så vi kjenner hverandre godt. I kveld har vi feiret Norsk VM gull til Andreas Thorkildsen. Sterkt gjort, det han har klart, og vi bøyer oss i støvet for en fantastisk idrettsutøver. Gratulerer!!! Ha en flott aften i VM gullets tegn.