torsdag 20. august 2009

Opp og ut å vekke sola.

Falco feiret 5 årsdagen i går sammen med "søster" Bountie(foto Mari Ann)
Ja, det var slik jeg følte det i dag tidlig. Rollebolle er jo en oppfinnsom fyr, og i går kveld ble det tydeligvis fortært noe han definitivt ikke burde ha spist. Ihvertfall begynte han å brekke seg rundt klokka 4 i natt, og til slutt så kom det opp noe oransje plastbiter osv. Ikke aner jeg hva det var. Men da klokka var halv 5 fant jeg ut at det var like greit å stå opp, og ta med de 3 muskelterer ned, slik at gubben i huset fikk sove. Han skulle tross alt på jobb. Resultatet er at jeg er stuptrøtt, muskelterene holdt et show uten like ute, det var jo rimelig kjølig og deilig , så de lekte og kosa seg. Ikke akkurat det jeg hadde tenkt så tidlig. Men men, vi er da våkne ennå. Nå skal disse søte små få sine turer, jeg har allerede vært på Puls...., også får man ta resten av dagen som den kommer. Hr Løken skal treske i ettermiddag, så vi håper på oppholdsvær. Det ser ihvertfall lovende ut ennå. Så folkens: Carpe Diem!