fredag 19. juni 2009

Weekendtur til Lom.

Nå er vi framme på Nordal Camping i Lom, og her skal vi være i hele helga. Skal på vårt første valpeshow med Leah elghund, så det blir spennende. Vi er nå velinstallert på campingen sammen med Leahs oppdrettere, Yvonne og Sverre. Har nå sittet ute i et nydelig vær og kost oss med deilig mat. Har sett masse elghunder også. De er virkelig noen herlige hunder, og jeg får mer og mer sansen for dem:-) Hundene våre trives veldig godt på tur, de elsker å sove i campingvogna, og oppfører seg ekemplarisk. Litt innkjøringsproblemer hadde vi på den første turen for en tid tilbake, da alle absolutt skulle ut av døra samtidig, og det ble vel trangt. Teddy gutt er hjemme hos Frida denne helga. Han hadde med seg en "koffert" med oksemuskler, energifor og annet digg. Han er jo fremdeles på sultestreikern etter at Dina ble borte, og jeg synes han liksom forsvinner for meg. Men vi gir ikke opp. Han må få litt mer tid på seg. Britt er så snill at hun har Thea og Lady, de trives kjempegodt hos "tante", og vil nok heller være der enn å være med "unghundene" på tur. Så må jeg fortelle at vi hadde en kjempehyggelig kveld i går. Hadde besøk av mange valpekjøpere, og fikk se fler av valpene fra i fjor igjen. Det var trivelig, og jeg wer megafornøyd med alle sammen. Supert gemytt på hele gjengen. Alle var glade og lykkelige, og fremfor alt : eierne var veldig, veldig fornøyde. Tilslutt vil jeg ønske alle våre svenske venner en trivelig midtsommerfeiring. til dere andre, en riktig, riktig god helg.