fredag 26. juni 2009

Gammel vane.....

Så begynner virkligheten å sige innover oss. At det faktisk er to hunder mindre hjemme merkes veldig godt. I dag "glemte" jeg meg bort og lagde i stand mat til en ekstra. Det ble jo helt feil, Teddy var jo ikke her mer, og tårene kom da jeg fant ut hva jeg hadde gjort. Men det går bedre med oss, det gjør faktisk det. Selv om det er tungt. Vi skal nå slappe av og kose oss sammen med gode venner i helgen. Vi trenger litt avstand fra ting og tang, og gleder oss til å bare "surre" rundt. Sofus får det beste stell han kan tenke seg. Blir nok ordentlig bortskjemt nå. Vi kommer til å satse på at han skal klare seg aleine, har ikke lyst på ny hest. NSB har forresten allerede tatt kontakt, og det virker som en erstatningssak kan gå ryddig for seg. Orker ikke krangle om det også, i tillegg til alt annet. Til slutt vil jeg takke alle sammen for varme tanker og hilninger. Det har varmet. Og husk, det er i motbakke det går oppover.