lørdag 13. juni 2009

Så var gjengen samlet igjen.

I går kveld arrangerte Britt og jeg reunion for den gamle treningsgjengen i Eidsvoll hundeklubb. Vi var en gjeng jenter som reiste sammen på lp stevner og trente sammen i flere år, og jeg skal hilse og si det ble mye mimring:-) Vi storkoste oss, snakka om de hundene vi hadde på den tida vi var aktive, og mimra om gamle stevner osv. Samtidig ble det en liten oppdatering på hva folket driver med nå. Det var jo noen jeg ikke hadde snakka med på flere år! Er det mulig, sier jeg bare. Flere er fremdeles engasjert i EHK, ja en hadde sogar blitt instruktør. Bra jobba, Hege. Britt stilte huset sitt til disp, og hun og jeg delte på matlagingen, så det var lettvint. Det er søren meg ikke mye som skal til for å lage det litt hyggelig og samle gode venner. Det bør man jammen blir flinkere til og gjøre litt oftere! Kvelden frembrakte ,som sagt, mange gamle gode minner, og det ble mye latter. så gode disse hundene vi hadde den gangen var, kan jo ikke huske at de hadde en eneste feil... Slik er det jo, vi husker det positive, og glemmer alt slitet. Ikke det at det var så mye, men med så mye trening som ble lagt ned i lp den gangen (trente jo hver dag, flere ganger om dagen) er det klart at alt ikke var rosenrødt. Setter inn et bilde av Frikkern og meg fra den gangen. Det er fra NKK Tromsø hvor vi vant LP klasse 1 med nesten 190 poeng, tror jeg det var. Ikke mye "bernersitt" på den gutten der, nei da ,en perfekt, korrekt, rett sitt:-) Det var tider det............Savner den gutten enda jeg, og tårene kommer..........