onsdag 3. juni 2009

Dagen i dag

Nå er snart nok en dag over, og tiden flyr jammen fort i godt selskap:-). Vi har besøk fra Trøndelag, og stortrives med det. Godt å ha slike gode venner man kan dele alt med. Begynner nå å komme oss igjen etter Frya. Er bestandig sliten etter slike utstillinger og helger. Men det er i positiv forstand. I dag startet dagen, nær sagt som vanlig, med turer med bikkjene. Er uvant å gå med Teddy aleine, og han trives ikke helt med det han heller. Dina har jo vært ved hans side i mange år, så det tar nok litt tid. Men uansett, været så helt strålende ut, og jeg la avgårde i t-skjorte og shorts, og brrrrrrrrrr. Det var kaldt. Det blåste sur nordavind, og det hadde ikke jeg helt fått med meg før vi gikk ut. skal hilse og si at varme klær kom kjapt på når jeg kom inn igjen. Så var det en tur på Puls hvor treningprogrammet i dag gikk som en lek. Herlig når kroppen fungerer. Mens jeg trente var Teddy hos mutter, fatter og Frida. Og da koste han seg. Både han og Frida har gått til kollektiv sulestreik, men noe mat går ned når de er to som spiser sammen. Så det ble da litt mat på de, selv om de ikke spiste opp alt.Siden vi hadde så god tid og lite "program" i dag ble det en aldri så liten shoppingrunde på formiddagen. Måtte ha 2 nye sykkeldekk og slanger. Så nå blir sykkelen fiksa igjen, og det blir turer på hundene:-) De trenger å få ut litt mer energi enn "bare" ved å gå sammen med mor, så nå blir det sykkelturer med far. Kvelden har blitt brukt til en vellykket paring. Hårek er såre fornøyd med å ha fått seg dame, så nå tar vi kvelden her. Hei og hå.