torsdag 18. desember 2008

Enda en konsert....og litt andre ting

Nå må jeg si jeg er overrasket over gubben i huset. Tirsdag kveld hadde han nemlig en aldri så liten overraskelse på lur. Uten at jeg viste noen ting på forhånd hadde han skaffet "barnevakt" til bikkjene, bestilt billetter til en konsert, og planlagt en kveld på by`n. Vi havnet på Bjørn Eidsvåg konsert på Blå, og fy søren så moro det var. Jeg simpelten bare digger Bjørn. Han har så flotte tekster som virkelig er til ettertanke, så det ble en uforglemmelig opplevelese fra ende til annen. Vi storkoste oss. Bjørn Eidsvåg er jo bare rå, både med stemme og tekst, melodi. Det var noe annet enn å høre på CD dette her, ja. Utrolig flott.
I går var vi i Gjerdrum. Denne Plutte skulle friseres etter alle kunstens regler, han skal jo på utstilling i Romjula. Og da må noe av løvemanken vekk. Ble riktig så fin etter 1 times tid på stellebordet. Det skulle da også bare mangle, når 3 stykker drev og børstet og klippet. Han er jo ikke så stor, selv om han tror han er verdens største hund, selv. I dag har Terje og Cæsar vært på besøk. Cæsar fikk seg et julebad, og ble riktiog så rein. Hadde også en koselig telefon fra Anne Torill, hun som har overtatt Bentley . Det går kjempebra. Han tålererer både unger, katter og andre hunder. Også hannhunder, så dette lover bra for framtida. De storkoser seg visst skikkerlig der oppe. Han trenger nok bare litt trening, og vips så er han nok en tur i utstillingsringen han og. Stå på, Anne Torill.
Også var det noe jeg tenkte på i dag: man må huske å feie for egen dør, før man feier foran andres. Det er noe å tenke på:-)
Ha en fortsatt strålende kveld.