mandag 7. mai 2012

Rolig helg i rekovalesensens tegn.


Her har det vært en stille og rolig helg.  Har slappet av og begynt så smått å fungere litt i hverdagen igjen.  Ole Einar er med i tekninsk komite i NCC, og de skulle ha både merkekjøring og vognsjekker denne helga, så han var mye der.  Heldigvis har jeg gode venner, så de var her mens han var borte.  Lørdag ble det en lang og koselig kaffe stund med fattern og Britt.  Og med svigermors hjembakte kaker.  Deilig å få slikt levert på døra, selv om jeg ikke kan spise så mye av det akkurat nå, så er det flott å ha noe å servere når folk kommer.  Hjembakte kanelsnurrer og god, gammeldags rullekake....  Henning dumpa også inn en tur på ettermiddagen, da hadde jeg hatt besøk nær sagt hele dagen, så på det ble en tidlig kveld her.  Søndag var Britt så snill og kom igjen.  Hun bada Oda for meg, og børsta ned Leah.  Dette er slike ting som jeg ikke får gjort på noen uker....himla frusterende, men men.  Verden går fremover, jippi.  Og Løken kjørte opp til bronsemerket med vogna.  Ikke noe problem.  Eneste dumme er at man må ta bronse, før sølv også til slutt gull, så hvis du kjører til gull, så får du uansett bronsje hvis det er første gangen du kjører opp til prøve.  Men sånn er det bare.