søndag 27. mai 2012

Hva har skjedd i uka som gikk.

Det har ikke vært så mye store hendelser i denne familien i uka som gikk.  Stille og rolig har vi nytet de flotte været, fått ut hagemøblene, plantet litt og trent.  Ja, jeg har begynt å trene igjen, forsiktig .  Dette begynte jeg med bare 3 uker etter operasjonen.  Ikke løfting eller vekter, bare kondisjon, vel kondisjon og kondisjon.  Bevegelse i rolig tempo.  Det er tross alt bedre enn ingen ting:-).  Nå spiser jeg forholdsvis normalt igjen også, fikk bar et lite flashback på torsdag etter frokost.  Da gikk jeg ned fortelling, men kom meg rimelig kjapt igjen.  Fikk antakeligvis dumping, men det skjer jo, så det tar vi med knusende ro.  Sommerens turer begynner også å ta form.  Gleder meg til disse.  Skal bli godt å komme bort litt, etter alt som har skjedd.  Både med meg og med Ole E (konflikt og mange titalls tusener utestående hos tidligere arbeidsgiver - det er en annen historie)