torsdag 31. mai 2012

Mai er over.

Cafridas Rhythmic Ravel`s Bolero, 13 mnd. (Martha Cehrs)

Da er siste dagen i mai kommet, og det har vært en måned uten de helt store hendelsene.  Måneden har stort sett gått til rekovalesens og rolige dager hjemme.  Nå har det vært et aldri så lite væromslag her, og i går og i dag har det blitt kaldere.  Faktisk så kaldt at jeg har tatt fram tjukkere klær igjen, brrr.  Men det må da gå mot varmere tider nå.  Det var jo noen fine dager for en liten stund siden, men det kunne gjerne ha vart litt lengre.  I dag startet dagen med forsiktig trening på Puls, ja, jeg har vært der og trent 3 ganger i uka i ca 3 uker nå.  Selvfølgelig uten belasning på mage og uten bruk av vekter, men man må reise dit, slik at man ikke kommer ut av rytmen.  Det er ikke bra å miste altfor mye av treninga eller være borte for lenge, det er så tungt å komme igang igjen da.  Fysioterapauten har også fått et besøk igjen i dag.  Beina føles helt topp etter at hun har massert og fått igang lymfene igjen.  Lymfeødem er rett og slett noe skitt, men men.  Man kan leve med det og:-)Vel vel, ellers driver man å gjør klar campingvogna til årets første langtur (for meg).  Blir litt tidlig tur i år, får bare håpe at vi slipper snø.  Ser jo skummelt ut nordaforr....Det er forøvrig litt kos det, å gjøre klar vogna til sesongen.  Man har liksom noe å se fram til.  Late dager på campingtur.  Ikke noe stress og mas, jeg gleder meg:-)