fredag 16. april 2010

Overraskelsesbesøk +++++++

Forrige torsdag fikk jeg en glimrende ide, og allierte meg med anne Lise i Eggkleiva. Jo da, jeg tok en overraskelses tur opp til Anne Sofie, og jeg skal hilse å si at uttrykket i ansiktet hennes var verdt ganske mye da hun kom og åpnet opp døra, og jeg spurte etter rom i herberget. Vi fikk oss en kjempekoselig helg med god mat, shopping og masse prat. Oline og Olava fikk også herje fritt, og de storkoste seg hele dagen. Med lek og moro. Men alt har en ende, og søndag gikk turen hjem igjen. Mandag var det trening og daglige rutiner igjen. Tirsdag var det Ahus dag for Ole E, heldigvis ser det ut som nyrene har stabilisert seg igjen. Men det er ny time hos nevrolog til uka, og hematolog-onkolog om 6 uker. Så det er noe hele tiden. tirsdag var det også styremøte, og denne gangen klarte jeg å rote meg dit på riktig dag, he he. Onsdag var det årets første sykkeltur med Rollebolle, og det gikk strålende. Han løp som en gud ved siden av sykkelen, syntes nok det var godt å strekke ut. Torsdag var det full rulle med trening, sykkeltur osv osv igjen, og pakking til den store Bergensturen. Der er det utstilling, og dommerendringer så det holder. På grunn av vulkanutbruddet blir det jo slik. Nkk har gjort en kjempejobb med å skaffe nye dommere på et døgn. De må virkelig ha stått på. Så nå blir det spennende å se hva som skjer.