tirsdag 20. april 2010

Ole E og Nero i Bergen (foto: Nilsen)

Mandagen startet med en rask gåtur med guttaboys, så var det trening klokka 8, tur med Rolex og Thea, og hjem for å pakke ut etter Bergensturen. Det var nydelig vær, men litt kaldt. Hadde egentlig planlagt å sitte på terrassen foran huset, men ga opp da jeg begynte å hakke tenner. Hvor blir det av våren, sier jeg bare. I dag, tirsdag har det jo til og med snødd her. Galskap. Jeg vil ha sol og vår, dermed basta. Mulig det har noe å gjøre med at jeg er frossen for tida. Får ikke nok varme, liksom. Så jeg ligger med 2 dyner, ullsokker og hele pakka, alikevel fryser jeg. Men, men, det går vel over. Ole E har så vidt begynt å lee seg litt igjen. Prøver å gjøre litt ute for å se hvor mye han orker om gangen, det er ikke mange timer han orker om gangen, men det er da bedre enn ingenting. Det var forresten merkelig stille på treninga i dag. Begynner folk å bli vårslappe? Jeg bare spør... Merker det litt selv også. Energien er på topp i dag, men i morgen kan den være helt på bånn. I morgen , ja da er det Harrytur til Sverige - gleder meg. Og husk: " Noe av det viktigste man kan lære av livet er: Det går videre" - så sant så sant, så er det vårt eget valg om vi vil være med.