lørdag 24. april 2010

Burde vært flinkere.

Akkurat nå sitter jeg inne i heimen, og det er strålende solskinn ute. Fant ut at jeg fikk "knote" ned noe i bloggen før jeg går ut og virkelig nyyyyyter sola. Har konstant dårlig samvittighet fordi det blir litt lite blogging for tida, men det skal bli bedre, jeg lover. Det har skjedd en del ting denne uka, som har satt oss litt ut. Har fått deprimerende nyheter fra gode venner uiten at jeg vil gå inn på hva det er, men vi her helt satt ut av det som skjer. Ole E har vært på Ahus nok en gang. Denne gangen med beina. Nye prøver er tatt, så gjenstår det å se hva som er årsaken til de vonde føttene. Er det kreften som ligger på lur, eller er det rett og slett "bare" nervebaner som er i klem. Svar kommer til uka, og ventetida er så uendelig lang. Det har også vært badedager her. Både Thea og Rollebolle har fått seg et bad, det samme har Pluto og Bastin. Britt badet også Gitte, og nedrøyta tisper etter valper er intet vakkert syn. Gitte har derfor fått utstillingsforbud i laaaang tid. Fredag var Lillian her, og Inca ble gjort klar til helgens utstillinger. Heldigvis hadde Lillian litt god tid, og det ble en herlig prat over en kopp (eller 5) med kaffe. Og denne gangen gikk det bra med kaffen! Ingen magesmerter:-) I dag har det vært utstilling i Stangehallen. Ole E er der oppe og hjelper til det han orker. Jeg var kun oppe mens hundene våre ble stilt. Vi har hatt en kjempekoselig dag, men super atmosfære både i og rundt ringen. Man får heller tilgi arrangøren at ringene var altfor små. Var nesten ikke ei bikkje som klarte svingene. Bra gikk det også for oss. Nero nr 1 i unghund med ck, Kansas 2 beste hannhund med Cert og Inca nr 3 i åpen klasse med ck. Vi gratulerer Siri (Jadeland) med BIR på Bernerdalen`s Bijou og Ann Kristin og Håvard med BIM på Bernerdalen`s Uno Amigo Bueno. Gratulasjoner også til Anne Karin som fikk cert og Championat, 2 beste tispe på One Mores Xclusive, og CK og 4. beste tispe på Daytona. (søster til Rolex). Hva skjer så videre i dag. Jo, jeg skal på mimrefest. En gjeng som arrangerer fest for gjengen som festet sammen på 80-tallet. Det skal bli gøy! Gleder meg vilt. Tenk bare den "gamle" musikken.............Ha en flott kveld. Nå skal jeg ut i sola!!!