søndag 25. april 2010

Mimrekveld og ny hjemmeside.,

I går var jeg på en kjempemorsom fest. En hel gjeng som fartet sammen på 80 tallet var samlet til mimrefest. Det ble spilt 80 talls musikk og vi spiste god mat, og hadde noe godt å drikke. Tida gikk innmari fort og vi hadde det kjempekos. Etter det jeg hørte i dag så ga de siste seg i tre tida i natt....Jeg var hjemme noe tidligere, skulle jo til Stangehallen i dag, og da er det greit å være nogenlunde opplagt. Vi hadde nok en koselig dag på Stange. Ordentlig ålreit med disse små utstillingene hvor alt bare er avslappet og koselig. I dag var det Kentucky og Inca som skulle i ringen. Begge fikk ck, og Inca tok faktisk certet. Moro for Lillian og moro for oss. Vi gratulerer nok en gang Siri og Ann Kristin og Håvard med Bir og Bim. Velfortjent! Dagen begynte forresten litt stressende. Ole E var over på Hamar, så jeg var aleine hjemme, og da få foret og luftet 7 bikkjer før jeg skulle reise, det tar tid. Vel, det gikk greit, i og med at jeg våkna klokka 0500! Er det mulig, sier jeg bare. Da var det ingen vits i å sovne igjen. Klokka ringte jo uansett 0600. Så før klokka 6 hadde jeg hengt ut en klesvask (selv om det er søndag), satt på en ny, tømt oppvaskmaskinen og gitt alle hundene mat. Så var det på med joggeskoa og ut på tur med gutta. Snakk om knallstart på dagen, ikke noe rart at jeg har vært helt uttafor i ettermiddag og kveld. Har bare kost meg og slappet av. Deilig. Fikk også en koselig tlf fra Mari Ann, hun var kjempefornøyd med Falco i helga. De har gått både lp og agility, og gjort det veldig bra. Well done, sister!!!!! I am proud of you:-)
Så til noe helt annet. Jeg vet vi har sagt at vi skal være behjelpelige og passe hunder fra vårt oppdrett når folk skal på ferie etc. Vi har allerde fått flere spørsmål om dette til sommeren, og vi må faktisk bare si nei til alle i år. Vi har valgt å prioritere å reise en del til sommeren, og kan derfor ikke passe andre hunder. Vi har lagt opp til turer nesten hver helg, og etter det året som har vært,skal vi slappe av og virkelig kose oss i sommer. Man vet ikke hva som skjer i framtida, derfor må man ta vare på den tiden som er. Det er noe vi har lært "the hard way", og nå vil leve etter.
Ny hjemmeside.
Nå er den nye hjemmesida oppe og går, og jeg må få takke Mari Ann for den megajobben hun har gjort. Jeg koser meg når jeg oppdaterer, så nå kommer det snart nyheter og litt ymse. Bloggen har også fått seg en liten ansiktsløftning. Tusen takk også til Pia Nelly som har laget den nye logoen og banneret vårt. Berre lekkert, spør du meg!
Husk, ingen kjenner dagen, før solen har gått ned.