onsdag 10. mars 2010

Travle dager.

Tida går fra meg. Jeg trodde ærlig talt ikke at det var så lenge siden jeg hadde skrevet i bloggen, men men. Som sagt, så er det travle dager. Så travle qat jeg klarte å rote det til og glemme et møte på mandag, trodde det var på tirsdag. Tirsdag var det tur til Harryland med Britt. Altid koselig med en tur. Fikk brukt litt kroner, blant annet på nye tøffe boots. skikkerlig stilige, er de. Og så gode å gå i. Digg. De fleste valpene har nå forlatt heimen. Det er nå kun 2 hanner igjen som ikke er plassert. Men det skjer vel i nærmeste framtid det og. Joff joff er ihvertfall i hundre, og tar seg godt av de småsøskenene som er her ennå. Dessuten er bror Onslow på besøk når Henning er på jobb. Det er stas. Deilig vær er det for tida. Sola skinner, asfalten er bar, og det nærmer seg vår. Herlig. Gleder meg til det. Bunaden er funnet fram, det går mot konfirmasjonstid, og da må jo antrekket prøves. Er redd den må syes inn en smule.... det gjelder bare å finne noen som gjør det. Har også funnet ut at jeg ønsker meg bunadsbelte. Det er svindyrt, men lekkert.. Får vel hinte litt til gubben. Gubben ja, der er det ingen forandring. Vi venter på nyrebiopsien som skal tas den 15. Ellers så planlegger vi utstillingssesongen. Blir nok noen turer imed vogna i sommer og. I dag har Thea fått vårsveis. Torill og Anne Akrin var her og klippa og så på valper. Godt å ha gode denner, sier jeg. Mutter og fatter var veldig fornøyd med hvordan Thea`n deres ble. Rolle og hun bor jo der nå. De har det helt på G. Er helt og holdent kjempebortskjemte og trives med det. Ha en flott kveld.