søndag 28. mars 2010

Endelig ferdig

Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde noen bilder å legge ut. Vi er nemlig ferdig med oppussinga av møblene og rydding etc i stua. Og det skal sies at det har blitt et helt nytt rom. Jeg er kjempefornøyd, og etter å ha pussa vinduer, hengt opp nye gardiner, fått på plass nytt salongbord og vaska i dag, måtte jeg bare se meg rundt og tenke at ajmmen er jeg heldig som har gode venner som har hjulpet meg med dette her. Så nå bare gleder jeg meg til Ole E kommer hjem fra Lux,slik at jeg kan få høre hva han har å si. Utstillinga i Lux har gått veldig bra. Vi ble faktisk 2. BIS oppdretter i går. Det var moro!!!! Fannie ble nr 2 i åpen klasse, Nero nr 3 unghund og Kansas nr 4 i åpen. Så alle ble plassert. Totalt ca 70 bser påmeldt. I dag var det elghund, og Leah ble BIR, Lux juniorchamp, Cruftkvalifisert. Og det var mer enn 1 gråpels der.... Akkurat nå overnatter gjengen i Danmark, og de kommer hjem i morgen ettermiddag. Skal bli godt å få de hjem. Må innrømme at jeg savner dem når de er ute og reiser. I dag har mutter og fatter vært på kaffebesøk, Henning har vært her og vi har fått tatt nye bilder av Hamlet, Ojoff og Onslow. Ta bilder av 3 mnd gamle valper er en utfordring, de er jo ikke akkurat i ro men vi klarte det da. Nå er forberedelsene i gang til morgendagen. Først trening, også skal jeg ta det med ro. Fikk et stygt forvarsel om at jeg må roe ned enda mer etter det som skjedde på lørdag, så da får jeg vel det da. Gjør jo ingen nytte for meg hvis jeg går ned for telling.