fredag 25. september 2009

God høsthelg.

Her er nok et artig bilde fra vår kjempetrivelige valpekjøper, Wenche, i Oslo. Det er Casper og en venn tatt i et noget pinlig øyeblikk. Vel, det er bare så tatt på kornet, og helt herlig. Tusen takk, Wenche. Jeg har forresten også funnet ut at en del mailer har blitt slettet/borte da vi var på ferie. Dette er mailer fra slutten av august og en 14 dagers tid. Vel, siden folk ikke purrer på svar etc, så regner jeg med at det ikke er noe viktig som har blitt borte.
Nå er det endelig helg igjen, og denne uka har vært slitsom. Men, det går. Alt går hvis man er innstilt på det. Først vil jeg gratulere "søster" Britt med dagen som var i går. Den ble feiret med shoppingtur, lunsj, kaker og kaffe. Dessuten et aldri så lite lag på kvelden. Nå står vi på farten for å reise på tur. Skal over og få Hr. Løken operert på mandag, så da reiser vi dag. Får med oss en utstilling da, veit du. To fluer i en smekk. Regner med at det blir travle tider fremover for meg, men nå må disse beina og den skuldera bli bra. Man blir jo nesten gal av en sjuk gubbe i huset over lang tid. Ellers har jeg hørt noen rykter på morgenen i dag , rykter skal man jo ikke tro på eller høre på det har vi egentlig lært, men dette skuffer veldig hvis det er tilfellet med de som er involvert. Det handler holdingen til enkelte mot enkelte, og det er selvfølgelig i hundeverdenen. Vil ikke si noe mer om hva og hvor, hvem. Vel, falskheten lenge leve, sier jeg.
"Mot en fiende kan jeg forsvare meg, men må himmelen beskytte meg mot en falsk venn. "
Forfatter: Thomson W.
Ha en riktig god, nydelig høst helg.